Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

QUE ES LO MAS ÚTIL QUE PODEMOS HACER PARA EVITARLO????

3 participantes

Ir abajo

QUE ES LO MAS ÚTIL QUE PODEMOS HACER PARA EVITARLO???? Empty Re: QUE ES LO MAS ÚTIL QUE PODEMOS HACER PARA EVITARLO????

Missatge  Marc TMT Dt 08 Maig 2012, 13:27

He enviat aquest escrit al Mol Honorable Sr. Artur Mas:

“Molt Honorable President de la Generalitat, Sr.Artur Mas:

El sol fet de sentir al Sr. Oriol Pujol obrint la porta a la possibilitat de tornar a aplicar l’impost de successions em provoca vergonya, espero que desautoritzeu immediatament al Sr. Oriol Pujol, li recordo, si es que és necessari, que vostès mateixos van sentir des de la nostra associació els arguments que feien incongruent, sagnant i injust en comparació amb la resta de l’estat espanyol, aquest impost, li recordo també que vostès mateixos es van fer seus aquests arguments, així que espero que no només no el recuperi, sinó que a més que faci pública la seva postura el més aviat possible.

Li ben asseguro que la meva catalanitat, i el meu sentiment patriòtic, han arribat al seu límit, tinc dificultats econòmiques, com molts altres catalans, però tinc la confiança de que finalment ens en sortirem, però no estic disposat a sortir-ne a qualsevol preu, prefereixo votar al PP, si cal, per no tenir la llosa de que el dia que jo falti, la meva família estigui condemnada a la ruïna econòmica. Li ben asseguro que si tornen a posar, encara que sigui per un sol dia, l’impost de successions no confiaré en vostès mai més, donava aquest capítol per tancat, però vostès l’han tornat a obrir, doncs molt bé obrim-lo, però si realment el problema de Catalunya és tant greu, afrontin-lo mirant a Madrid, a Europa o allà on calgui, per acabar amb la condemna econòmica que tenim com a país sense estat; però ni parlar-ne de fer aquest pas enrere.

Per tot plegat el nostre futur passa per ser més valents i arribar fins on sigui necessari per defensar el que és nostre, no per carregar encara més la nostra més que malmesa economia, doncs els arguments que vam utilitzar per demanar la supressió d’aquest impost tant desgraciat, van ser i son reals no van ser una campanya sense fonaments, va ser i és la constatació d’una realitat.

Així doncs, els ben asseguro que si tornen a implantar aquest impost, encara que sigui per un sol dia, tot el meu esforç i el de la meva família serà per ser més espanyol que mai, vits que no puc ser català, doncs pel que es veu la meva economia no m’ho permet, i els meus representants polítics encara menys.
Demanin els euros que no tenen a qui els te, i siguin més valents, o ni som ni serem ni ganes de ser-ho, una nació.
Molt atentament,

Un català esgotat de tant fer passes endavant i enrere, i seguim amb el símil que fa vostè amb la nàutica, n’estic cansat d’anar sempre cap on bufa el vent, de no tenir la valentia d’afrontar el temporal de cara, doncs tenim les roques a sotavent, i si no afrontem aquest temporal amb valentia i contra les inclemències meteorològiques, l’únic que aconseguirem és anar contra les roques; podem trencar el pal, podem estripar les veles, i fins i tot podem perdre el capità i part de la tripulació, però mai podem perdre el rumb. Enfrontis doncs al temporal no a la tripulació, o l’únic que aconseguirà és que la seva tripulació deserti cap a un vaixell anomenat España”

Voldria saber quina és la seva opinió com a partit, respecte a aquesta possibilitat de tornar a aplicar aquest impost.

Marc TMT

Nombre de missatges : 49
Fecha de inscripción : 02/07/2009
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

QUE ES LO MAS ÚTIL QUE PODEMOS HACER PARA EVITARLO???? Empty Re: QUE ES LO MAS ÚTIL QUE PODEMOS HACER PARA EVITARLO????

Missatge  Neik Dl 07 Maig 2012, 14:24

Buen texto Marc TMT,
¿ Y a nadie se le ocurre hablar personalmente con Artur Mas ?, y no me digáis que no es posible.
Neik
Neik

Nombre de missatges : 74
Fecha de inscripción : 16/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

QUE ES LO MAS ÚTIL QUE PODEMOS HACER PARA EVITARLO???? Empty Re: QUE ES LO MAS ÚTIL QUE PODEMOS HACER PARA EVITARLO????

Missatge  Marc TMT Dl 07 Maig 2012, 12:25

Para mi no hay otro que votar al PP, que es el único que se ha mantenido firme en este impuesto, los demás parecen no entender nada de nada.
Por el momento presionar escribiendo a CiU sobre cual es nuestra opinion, yo de momento le he escrito lo siguiente, a la dirección a.mas@ciu.cat

Molt Honorable President de la Generalitat, Sr.Artur Mas:
El sol fet de sentir al Sr. Oriol Pujol obrint la porta a la possibilitat de tornar a aplicar l’impost de successions em provoca vergonya, espero que desautoritzeu immediatament al Sr. Oriol Pujol, li recordo, si es que és necessari, que vostès mateixos van sentir des de la nostra associació els arguments que feien incongruent, sagnant i injust en comparació amb la resta de l’estat espanyol, aquest impost, li recordo també que vostès mateixos es van fer seus aquests arguments, així que espero que no només no el recuperi, sinó que a més que faci pública la seva postura el més aviat possible.

Li ben asseguro que la meva catalanitat, i el meu sentiment patriòtic, han arribat al seu límit, tinc dificultats econòmiques, com molts altres catalans, però tinc la confiança de que finalment ens en sortirem, però no estic disposat a sortir-ne a qualsevol preu, prefereixo votar al PP, si cal, per no tenir la llosa de que el dia que jo falti, la meva família estigui condemnada a la ruïna econòmica. Li ben asseguro que si tornen a posar, encara que sigui per un sol dia, l’impost de successions no confiaré en vostès mai més, donava aquest capítol per tancat, però vostès l’han tornat a obrir, doncs molt bé obrim-lo, però si realment el problema de Catalunya és tant greu, afrontin-lo mirant a Madrid, a Europa o allà on calgui, per acabar amb la condemna econòmica que tenim com a país sense estat; però ni parlar-ne de fer aquest pas enrere.

Per tot plegat el nostre futur passa per ser més valents i arribar fins on sigui necessari per defensar el que és nostre, no per carregar encara més la nostra més que malmesa economia, doncs els arguments que vam utilitzar per demanar la supressió d’aquest impost tant desgraciat, van ser i son reals no van ser una campanya sense fonaments, va ser i és la constatació d’una realitat.

Així doncs, els ben asseguro que si tornen a implantar aquest impost, encara que sigui per un sol dia, tot el meu esforç i el de la meva família serà per ser més espanyol que mai, vits que no puc ser català, doncs pel que es veu la meva economia no m’ho permet, i els meus representants polítics encara menys.

Demanin els euros que no tenen a qui els te, i siguin més valents, o ni som ni serem ni ganes de ser-ho, una nació.

Molt atentament,

Un català esgotat de tant fer passes endavant i enrere, i seguim amb el símil que fa vostè amb la nàutica, n’estic cansat d’anar sempre cap on bufa el vent, de no tenir la valentia d’afrontar el temporal de cara, doncs tenim les roques a sotavent, i si no afrontem aquest temporal amb valentia i contra les inclemències meteorològiques, l’únic que aconseguirem és anar contra les roques; podem trencar el pal, podem estripar les veles, i fins i tot podem perdre el capità i part de la tripulació, però mai podem perdre el rumb. Enfrontis doncs al temporal no a la tripulació, o l’únic que aconseguirà és que la seva tripulació deserti cap a un vaixell anomenat España.

Marc TMT

Nombre de missatges : 49
Fecha de inscripción : 02/07/2009
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

QUE ES LO MAS ÚTIL QUE PODEMOS HACER PARA EVITARLO???? Empty Re: QUE ES LO MAS ÚTIL QUE PODEMOS HACER PARA EVITARLO????

Missatge  Neik Dg 06 Maig 2012, 17:12

Primero, saber si lo pondrán, o no. Aver si alguien extremadamente experto en impuestos etc, puede enviarle una carta a Mas para saber por donde irá este tema y nos lo haga saber...
Si al final lo ponen, amigo mio, señal de que las medidas aqui tomadas estos años no han servido para NADA... Y se tendrá que hacer un cambio radical, tan radical que pocos estarán dispuestos a ir por este camino.
Neik
Neik

Nombre de missatges : 74
Fecha de inscripción : 16/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

QUE ES LO MAS ÚTIL QUE PODEMOS HACER PARA EVITARLO???? Empty QUE ES LO MAS ÚTIL QUE PODEMOS HACER PARA EVITARLO????

Missatge  alex2222 Dg 06 Maig 2012, 17:03

ME GUSTARIA SABER CUALES SON LOS MEDIOS MÁS EFECTIVOS PARA EVITAR QUE VUELVAN A PONER EL IMPUESTO.
gracias (va bien a todos saberlo para actuar de forma correcta)

alex2222

Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 21/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

QUE ES LO MAS ÚTIL QUE PODEMOS HACER PARA EVITARLO???? Empty Re: QUE ES LO MAS ÚTIL QUE PODEMOS HACER PARA EVITARLO????

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum