Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

lLa màscara del rei Artur

2 participantes

Ir abajo

lLa màscara del rei Artur Empty Re: lLa màscara del rei Artur

Missatge  Rafel Dj 22 Abr 2010, 17:01

María: Es cert tot lo que apuntes, referit a l'ultim comentari referit a Pilar Rahola, si no l'has seguit ultimament, ha cambiat molt, desde la sortida de la política. Aconsello que seguiu els seus comentaris a la columna diaria de La Vanguardia (edició escrita) i al programa els matins a TV3, de Josep Cuní, es poden llegir a la web del programa. Et felicito, has acabat el llibre abans que jo, que encara em faltan unes 40 páginas (tinc per costum llegir varis llibres a l'hora), també llegeixo el d'en Trias - Barcelona vista per un metge, tanmateix el recomano. Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

lLa màscara del rei Artur Empty RE:LA MASCARA DEL REY ARTUR

Missatge  maria Dj 22 Abr 2010, 01:39

En total he trobat 6 llocs on es cita l'himpost de successions:
-pàg.87 ,últim paràgraf": el diàleg continua per camins imprevisibles,.......impost de successions...".
-pàg 95,primer paràgraf :.....Avui, per exemple, un dia en què tenim les darreres dades de l'aturi l'espectacle de la baralla interna del tripartit sobre l'impost de successions(aqui també l'hi preguntaran ,com arreu on vagi:"Sí, treuré l'impost de successions.ja ho vaig prometre en l'altra campanya,pero...no us vau prendre la molèstia de llegir el resum del programa que vaig enviar a les cases.Era un dels 21punts,estava escrit ben gran,TREUREM L'IMPOST DE SUCCESSIONS)....... "
-pàg 208,promer paràgaf:"Puc tirar endevant l'eliminació de l'impost de successions amb el PP,el Quart Cinturó amb el PSC......
-pàg 231 primer paràgraf:Quan surt l'impost de successions ,el triomf és definitiu."Castiiguen als que han fet un raconet."I Ell posa damunt de la taula la promesa que ha anat repetint a tots aquells que li han preguntat.Ës a dir ,la promesa que ha repetit a tothom,perquè si alguna pregunta és estrella d'aquestos mesos de seguiment,es,sens dubte,la pregunta sobre l'impost de successions."
-pàg 232,paragraf primer:Dies abans,Francesc Homs haurá dit,"el pitjor és que compleix la seva paraula.I ha promès que treurà l'impost de successions,i ho farà.No sé dón treurem els diners per governar.La caixa està buida."
-pàg 234,tercer paràgraf:....Li pregunten per Bolonya,pel clàssic de l'impost de successions,per la deslocalització d'empreses.....



PER UN LLIBRE DE 255 PÀGINES,EL FET DE QUE EL TEMA ES TOQUI 6 VEGADES I EN SITUACIONA DIFERENTES CONSTATA DE QUE EN MAS ENS TE PRESENTS.

Llibre molt interesant en el que Mas realment es presenta amb les seves contestes com la persona que realment és en la seva vida personal.Un concell:en els afers polítics que es blindi amb la seva màscara.Hi han moltes guineus sueltes pululant per aquets àmbits.
La Pilar Rahola no sé si ella també s'ha tret la màscara o se l'ha posat però la "sento"diferent .Mágrada.
Gràcies a La Magrana per la originalitat del llibre ,encara que sigui una copia dels francesos

maria

Nombre de missatges : 74
Fecha de inscripción : 10/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

lLa màscara del rei Artur Empty Re: lLa màscara del rei Artur

Missatge  Rafel Dv 16 Abr 2010, 18:15

Jo tambè estic llegint el llibre de Pilar Rahola (La máscara del Rei Artur), i es cert lo que apuntes. Evidenment no te res a veure ni la caricatura que donen els de POLONIA amb la verdadera talla política i moral de l' Artrur Mas, si que li vindría bè un tic, com ell mateix afirma i no tenir la imatge imposada de guaperes. Molt bon treball el de la Pilar que palesa un personatge interessant. Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

lLa màscara del rei Artur Empty lLa màscara del rei Artur

Missatge  maria Dv 16 Abr 2010, 00:28

Estic llegint el llibre de la Pilar Rahola.A la pàg.42,pàrraf tercer,diu:SOBRE L'IMPOSTS DE SUCCESSIONS,UNA FRASE OCURRENT:ES UN CASTIGO AL AHORRO.SE PREMIA AL QUE SE LO HA PULIDO TODO.Conferencia a Madrid.
Llibre molt recomanable per els que els que els interessi la política,o ni tant sols aixó, només que els procupi el seu futur i el del seu país.
Recomanaria als de POLONIA que s'el llegissin.No están fent una "caricatura",si es aixó el que pretenen (o no) Estan fent calcom pitjor.
La caricatura de Montilla també em sembla falsa respecte al "tonto simpàtic".De simpàtic no en té res.molta gent coneix els polítics a traves de POLONIA.Em sembla correcte que exagerin les característiques própies de cada personatge,però no que les falsejin.Precisament ara no es el moment.

maria

Nombre de missatges : 74
Fecha de inscripción : 10/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

lLa màscara del rei Artur Empty Re: lLa màscara del rei Artur

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum