Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Reunión con Puigcercós - ERC

+14
Francesc Lleonart Roca
donangelito
corneli
nestictip
juanfiscal
maria
Rafel
Jels
Magda Ferrarons Domenech
cesc
Admin
Sobek71
Antoni
Esopomecenas
18 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  poseidon Dj 19 Nov 2009, 12:59

Pienso que ya se ha dicho todo lo que se tenía que decir al respecto.
Saludos a todos

poseidon

Nombre de missatges : 123
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  Sobek71 Dj 19 Nov 2009, 12:12

Completament d'acord! Milloris!

Per cert, antiga notícia...

Què és considera GRAN Patrimoni per Hisenda...

NO, Castells, no, No Trileros, No.. No 100.000 euros... Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil

10 Milions d'Euros! Reunión con Puigcercós - ERC Affraid Reunión con Puigcercós - ERC Affraid Reunión con Puigcercós - ERC Affraid Reunión con Puigcercós - ERC Affraid Reunión con Puigcercós - ERC Affraid Reunión con Puigcercós - ERC Affraid Reunión con Puigcercós - ERC Affraid

Cony, ni tan poc ni tan, però és una DADA...

http://www.europapress.es/economia/fiscal-00347/noticia-economia-fiscal-hacienda-estudia-dejar-exentos-sucesiones-patrimonios-inferiores-10-millones-landwell-pwc-20090601135003.html



de Juny d'aquest any!

Salutacions

jordibonet escrigué:No quiero que se interprete mi silencio en este debate como un intento de huida del mismo, sencillamente lo que ha ocurrido es que me he tenido que tomar un par de días de descanso por un mini trancazo que por suerte no ha ido a mas.

Pero como ya se han dicho todo lo que se había de decir, solamente voy a dejar constancia de la causa por la que en mi opinión CiU y PP no se "aprovecharon" de nosotros: Sencillamente, en esos momentos no teníamos la fama que tenemos ahora, y para que entonces iban a hacernos propaganda grátis, pero si tuvieramos cualquier reunión futura con cualquiera de ellos, creo que otro gallo cantaría.

En todo caso creo que en la Junta hay consenso en que aunque somos una asociación cívica, el parlamento, y por extensión los partidos políticos son los que van a tener que ejecutar la reforma o supresión, es del todo lógico que debemos tener contactos con ellos. Ahora, como todos sabemos que lo que ha salido es un nyap, pues como ellos hasta ahora, erre que erre a lo nuestro y ya saldrá el sol por Antequera.

Sobek71

Nombre de missatges : 173
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  jordibonet Dj 19 Nov 2009, 09:29

No quiero que se interprete mi silencio en este debate como un intento de huida del mismo, sencillamente lo que ha ocurrido es que me he tenido que tomar un par de días de descanso por un mini trancazo que por suerte no ha ido a mas.

Pero como ya se han dicho todo lo que se había de decir, solamente voy a dejar constancia de la causa por la que en mi opinión CiU y PP no se "aprovecharon" de nosotros: Sencillamente, en esos momentos no teníamos la fama que tenemos ahora, y para que entonces iban a hacernos propaganda grátis, pero si tuvieramos cualquier reunión futura con cualquiera de ellos, creo que otro gallo cantaría.

En todo caso creo que en la Junta hay consenso en que aunque somos una asociación cívica, el parlamento, y por extensión los partidos políticos son los que van a tener que ejecutar la reforma o supresión, es del todo lógico que debemos tener contactos con ellos. Ahora, como todos sabemos que lo que ha salido es un nyap, pues como ellos hasta ahora, erre que erre a lo nuestro y ya saldrá el sol por Antequera.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  Admin Dc 18 Nov 2009, 20:02

Como este hilo lleva camino de convertirse en un bucle en el que todos vamos repitiendo los mismos argumentos, voy a dar algún nuevo dato, además de participar en el bucle repitiendo algo que no es más que una diferencia de opinión. Y ya que hemos empezado a usar las mayúsculas, yo también utilizaré alguna, a riesgo de faltar a la netiquette.

NUNCA me negaré a una reunión con un partido político, sea el que sea, siempre que tenga una justificación. Es público y notorio desde la fundación del Foro que uno de nuestros objetivos es recabar compromisos de los partidos políticos sobre su posicionamiento frente al impuesto. En esta línea, ERC nos propuso esta reunión para informarnos directamente sobre su propuesta de reforma. La reseña ya la ha publicado "esopomecenas" en este Foro. Añadiré que, por ejemplo, dado el carácter técnico/informativo de la reunión, el presidente de ARIS no asistió a la misma con lo que, de paso, no se le daba carácter institucional. En el mismo sentido, los asistentes se negaron a que se hicieran fotografías. Todos sabemos de que pie calza cada partido, pero a pesar de ello tampoco nos podemos permitir noticias del tipo "ERC propone a ARIS una reunión informativa sobre su propuesta de reforma, pero dicha Asociación no la acepta". ¿Cuál sería la opinión de las personas que representamos si se diera tal caso?

Parece que aquí se han exacerbado los ánimos (a mi me lo parece) con un hecho que, repito lo que dije en un post anterior, si no se hubiera producido en esta ocasión se hubiera producido en otra más adelante, dado el talante del primer actor del mismo. Pero mi opinión no es la de rechazar reuniones solamente "por si acaso". Hay que verse las caras con la gente y, si me convocan a otra a lo mejor voy, aunque iré con la nota de prensa ya preparada.

Y un dato final. Serenémonos y pensemos. ¿De qué estamos hablando? ¿Alguien ha leído esta noticia en un diario de gran tirada? ¿La ha oído por radio o visto por TV? Según nuestra Hemeroteca, tan rigurosamente regentada por "Montser", donde se encuentran todas las noticias publicadas que nos atañen de uno u otro modo, los medios que se han hecho eco del asunto han sido:
Directe.cat (internet)
Vilaweb.cat (internet)
Jornal,cat (internet)
ACN.cat (internet)
ecodiario.eleconomista.es (internet)
Yahoo! noticias (internet)
ElPunt.cat (internet y prensa impresa)
DiariDeGirona.cat (internet y prensa impresa)
ABC.es (internet y prensa impresa)
y creo que en este último caso la noticia no llegó a publicarse en la edición impresa. Todos estos medios recibirán la Nota de Prensa que está publicada en la página web, pero ninguno más.
¿Qué han publicado La Vanguardia, El Periódico, El País, Avui, RAC1, COPE, Onda Rambla, Onda Cero, Catalunya Ràdio, TVE, TV3, Antena3 o siquiera Barcelona TV y otros?
Creo que es bien patente que este asunto no ha tenido ningún eco en los medios de comunicación mayoritarios y, por supuesto, el gran público lo ignora. Solamente nosotros hemos montado en cólera porque nos afecta personalmente, pero la trascendencia mediática real ha sido cercana a cero. Y en el siglo XXI esto es lo que cuenta.

Una vez dicho esto, paso página y prometo no volver a escribir nunca más sobre este asunto.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  cesc Dc 18 Nov 2009, 18:12

No jels,no.Yo me he ganado la vida especulando en la bolsa durante casi 7 años con mi propio dinero y para eso hace falta una bola de cristal.Una bola que unas veces estara cristalina,otras que estara sucia y otras veces que se rompera (o sea,me habran fundido la pasta y bien),pero lo que NUNCA hare e hice es darle la culpa a la bola,la culpa en los aciertos y los errores solo habra sido mia y solo mia.Uno debe asumir sus errores y punto y despues de esto aprender de ellos.No hacerlo es esconder la cabeza o actuar como ellos.
Yo hubiera renunciado cortesmente a verme con ellos y asi lo he manifestado.Que como dices le hubieran podido darle la vuelta a la tortilla de igual forma? no te digo que no,pero lo habrian echo sin poder poner el nombre de ARIS en tal reunion.Lo que nadie de este foro ni de la junta me va hacer entrar en mi cabeza es qe esto no era previsible y menos de ese partido.Salio Mas o Alicia del mismo modo que Puigcercos? verdad que no?
Hay trayectorias y no hay que ser un lince para ver por donde iran los tiros con segun que gente.Quereis negarlo? vosotros mismos,es la tactica del avestruz,pero repito,el error fue de ARIS,no de Puigcercos que supo muy bien sacarle punta.Desde aqui dale todas las vueltas que quieras,pero el dar un "NO" no le hubiera dado tanto juego a Puigcercos como le dio esa reunion.Repito hay que ver como llevan actuando ERC desde hace meses,no es un acto aislado.Y mira que te digo,estamos de SUERTE y gracias al iluminado de Castells y a su supresion practica casi total del ISID para primer grado (ya sabemos que no sera asi) anunciada hoy,a ayudado a que ha apagado en un momento el trabajo de ERC o gran parte de el.O se aprende y estudia de este error,pero de verdad,no de boquilla o no habremos avanzado nada.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Veo positiva la reunión

Missatge  Joan Palau Dc 18 Nov 2009, 18:03

Toda reunión en principio es positiva porque se tiene la posibilidad de demostrar al político lo que se ve desde este lado. Ellos están muy enfrascados en sus principios izquierda-derecha, ricos-pobre, obreros-patronos, sometido-sometedor y eso no vale en el siglo XXI, año 2009.
Hay que estar al día. Hoy hay una clase -creo que la media, mediabaja que sale perjudicada con este impuesto y pedimos que se cambie. Y nada más. Dejémonos de políticas. Lo que se pide beneficia al de izquierda y de derechas. No tanto marear la perdiz por parte de políticos. Bienvenidas sean esta y todas las reuniones que vengan hasta demostrarles que están equivocados.

Joan Palau

Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 01/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  Jels Dc 18 Nov 2009, 17:52

A toro pasado lo mas facil es opinar sobre el resultado.
Pongamoslo al reves, y si ARIS hubiese dicho no a la reunion? no estriamos hablando tambien que fue una equivocacion? es mas ese partido tambien lo habria utilizado diciendo que teniamos interes en el tema.
Yo pidiria un poco de tranquilidad, este año entrante habra muchos moviemientos, es mas con las elecciones dependiendo de los resultados podrian seguir esos movimientos.
Un saludo
Jels
Jels

Nombre de missatges : 165
Fecha de inscripción : 06/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  cesc Dc 18 Nov 2009, 17:44

Poseidon yo tengo muy claro cual es el enemigo y NO es ARIS,son nuestros politicos,TODOS ellos,de todos los grupos.Pero del mismo modo tengo muy claro que por su posicion,que unos partidos pueden hacer mas que otros en estos momentos,por eso mi dura critica desde mis inicios en ARIS a ERC y por su forma de actuar reiterada y repetitiva,a traicion,incluso a sus propios socios de gobierno.
Si los de ERC sacan como conclusion de mis opiniones o de otra gente que pueda pensar como yo y lo manifiesta abiertamente (porque de eso se trata al ser un foro,faltaria mas que todos lo vieramos todo igual) que NOS DIVIDEN o lo estan haciendo van muy equivocados.Ire a muerte con ARIS hasta el final,pero si algo no me gusta lo manifestare y si creo que algo se esta haciendo mal lo dire,sino de otra forma entrariamos en el juego de los partidos politicos que tanto criticamos como por ejemplo,su poca transparencia,simpre lo hacen todo bien,.....
Pues no,aqui no se hace todo bien,algunas cosas son mejorables,.....justamente porque SOMOS HUMANOS y NO SE MIENTE como hacen los otros.Obviar esto es entrar en su juego.De errores se han cometido y se seguiran cometiendo,pero si sirve para hacer autocritica y para estudiarlos pero de verdad (no como dicen que hacen los politicos y luego nada de nada),pues bienvenidos sean !! NO se si se pilla la idea de lo que intento explicar.Estamos creciendo y eso justamente nos puede llevar a cometer los mismos errores (auque sea a pequeña escala) de lo que tanto criticamos desde este punto de reunion.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  poseidon Dc 18 Nov 2009, 17:29

Me parece que no adelantamos nada persistiendo en la polémica de si fue o no acertado celebrar una reunión informativa ERC + ARIS.
La polémica beneficia a ERC que puede, sin razón, pensar que ha abierto una brecha en la cohesión del grupo. Ese sería el primer paso para la destrucción de su enemigo, nosotros, ARIS.
Pensad que lo que más temen es el ruido permanente y los autobuses y su repercusión mediática les a dolido, ahora por añadidura las TV, poco o mucho, se están ocupando, bien es verdad que con poco acierto. Entonces ellos se acuerdan de aquello: "ladran, luego cabalgan".
Pienso no equivocarme si, respetando los criterios personales de cada uno, digo que no han abierto brecha, ESTAMOS MUY VIVOS Y UNIDOS.
Hay que reconocer, como dice "donangelito", que nos dan cien vueltas. No veis que ellos llevan años peleando por subsistir en la selva de la política y ya tienen espolones.
Pero lo sucedido no es ningún desdoro, si nos invitan a una reunión informativa es de cortesía aceptarla. En mentes límpias no cabía pensar que el ladino de Piugcercos saliera corriendo a decir que había explicado su propuesta a ARIS. Recordad que hizo lo mismo en Perpignan respecto a un acuerdo con Castells sobre el ISD. No sabe hacer otra cosa, capitalizar a su favor todos los pasos que da, aunque deje cadáveres por el camino.
Tenemos que mirar hacia adelante, necesariamente.

poseidon

Nombre de missatges : 123
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  xaii Dc 18 Nov 2009, 16:43

Tengo serias dudas del anuncio del Sr. Castells sobre la "casi eliminacion" del impuesto para padres e hijos, no olvidemos lo que manifestaba en propio Castells no hará más de 2-3 meses, estaba abiertamente en contra de reducirlo, yo mismo y supongo que muchos foreros oimos sus declaraciones en Catalunya Radio.

De momento le doy el beneficio de la duda.

Propongo que una vez se sepa al detalle el alcance de la reforma, algun forero experto cuelge un cuadro comparativo del pago del ISD respecto la situación anterior a la reforma y con otras Comunidades, similiar al realizado por ESOPOMECENAS en este mismo hilo.

Entonces decidiremos como hemos de seguir actuando.

xaii

Nombre de missatges : 45
Fecha de inscripción : 05/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  Admin Dc 18 Nov 2009, 11:14

Tal com s'havia demanat i dintre de la llógica d'ordenar els temes de manera correcta hem fusionat els fils "ERC-ARIS" i "Reunión con Puigcercós - ERC".

Com de costum, repetim el prec de no obrir nous temes si ja n'hi ha un d'obert sobre la mateixa qüestió.

Gràcies.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty ERC-ARIS

Missatge  Francesc Lleonart Roca Dc 18 Nov 2009, 10:35

La guerra bruta era de esperar i molt més... al principi erem simpàtics... ara preocupem !!!..., després voldràn confundirnos i si poden fins i tot destruïrnos.
David va guanyar Goliat, la nostra sava son les injusticies amb que s'està vexant el poble de Catalunya inclus a través del "nostres politics", com més es retratin mes s'enfangaran en el seu propi llot... només cal esperar: cal confiar i actuar amb seny i constància.

Francesc Lleonart Roca

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  donangelito Dc 18 Nov 2009, 09:52

Lamento leer algunas de las críticas que desde luego no interpreto que sean con intención destructiva, pero que debido a las prisas que tenemos en solucionar el tema del ISID, se realizan en el Foro.
Puedo asegurar que cuando se nos pidió por parte de ERC una reunión ya se contaba con una posible utilización mediática por su parte de la entrevista. De hecho nos negamos a ser fotografiados en dicho acto. Nuestra intención era, como se intentará hacer con todos los partidos parlamentarios, conocer de manera oficial la oferta de dicho partido. Nuestra opinión ya queda clara en la intro de la web. Si nos han metido un gol habrá partido de vuelta. Y estaremos prevenidos para el futuro.

No somos profesionales de la política ni tenemos un equipo de asesores para planificar nuestras actuaciones. Todo se hace en función del sentido común y de la experiencia que nos ha dado la vida. Y por supuesto, erramos. Pero cuando uno cae se levanta y se fija mejor en el terreno.
Estamos dedicando muchas horas de nuestro tiempo libre y, en otra época, donde las circunstancias laborales de algunos eran diferentes, y ahora afortunadamente ya resueltas, la dedicación era total. Otros estamos realizando tareas muy alejadas de la profesión con la que nos ganamos la vida. Si pudiéramos contratar a un equipo de RRPP y Publicidad con mucho gusto cederíamos nuestro testigo. Pero eso vale dinero. Y ahora nos está costando el nuestro.

Estoy de acuerdo que los visitantes habituales de la web somos pocos. Pero para eso están las notas de prensa y el apoyo que, en general, nos están dando los medios, ya que pienso que son conscientes de la necesidad de que aparezcan grupos como nosotros. Y vuestra labor colaborando en la difusión. Recordar que hace unos meses nadie sabia que era eso de las “successions”.

Alguien ha utilizado la expresión “guerra de guerrillas”. Nosotros no tenemos un ejército, pero recordar que fueron guerrilleros los que han derrotado muchas veces a los soldados de un imperio. Con persistencia y las ganas de trabajar seguro que vamos a obtener el triunfo. Únicamente que no hay que desfallecer. La opinión pública la tenemos de nuestra parte, hay que seguir informándola y convenciéndola.
Y acepto la crítica, si es constructiva. El Foro está abierto para todo aquel que quiera aportar ideas. Esa es la misión. Y nuestra fuerza es la unión, que no se olvide.


Editat per darrera vegada per donangelito el Dc 18 Nov 2009, 10:56, editat 1 cop en total
donangelito
donangelito

Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  corneli Dc 18 Nov 2009, 09:40

OK. Acabo de veure que la publicada la resposta a la nostra pàgina principal.

corneli

Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 09/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty ARIS-ERC

Missatge  corneli Dc 18 Nov 2009, 09:28

Crec convé fer enllaç entre quest fil i el "ERC-ARIS", ja que el tema es el mateix.

Pel Cesc els de ERC ens han fet una jugada indigne, joc brut. Hi estic d'acord, però, com diu l'Admin, algù s'esperava que creixent com fem no hi hauria joc brut ? No siguem ingenuos nosaltres, companys. Ja sóm prop dels 10.000; la gent ens coneix (a la TV, a "Agora" se'ns citava com la força ciutadana que empenta en canvi de IS) i els partits jugaran com sigui per aprofitarsen. El cas de ERC es prou significatiu: perdent força segons les enquestes vol ser la "patrocinadora" d'un canvi que ven a tort i a dret i que en realitat no és més que una reformeta de pa sucat amb oli; uan trampa. I com aquesta, hi hauràn altres tripijocs. Previsible. NOSALTRES, A LO NOSTRE: divulgació; independència del polítics i augment del socis-registrats.

Crec que la millor resposta a la trampa de ERC (i al que al final surti del debat de Pressupost 2010 al Parlament) és el quadro-resum que va publicar Esopomecenas en aquest fil, i que és just a sota. Publicitant, comentant (i si us sembla posant a la pàgina principal de la web) aquest quadre tot queda prou clar. Potser adjuntarlo a "El Crit" o enviar un email personal als registrats, al temps que es demana una derrama especial per l'anunci podria ser un altre acció a fer.

No tinc dubtes que vindran altres jocs bruts i enganys. Sóm en una lluita de David contra Goliat, però cada cop tenim més gent darrera. Cal serenor, mantenir la estratègia, tot pensant que aquest any electoral serà clau. Anem per bon camí i reitero la meva total confiança en la Junta.

corneli

Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 09/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  cesc Dc 18 Nov 2009, 09:14

ARIS es apolitica y ASI DEBE CONTINUAR.En esto NO hay debate y los estatutos son muy claros,ojala todo fuera asi de claro de partida.
Otra cosa es el debate que pueda darse de ciertas acciones de Aris.Realmente creeis que NO era previsible esto por parte de ERC? despues de todo lo que hemos vivido estas ultimas semanas? Vamos no me hagais reir !!! Si realmente creeis que esto no era previsible entonces teneis/tenemos un grave problema.
Jesus he comentado por activa y por pasiva en el foro y en persona (con ciertos temas a quien correspondia aprovechando la conferencia en mi ciudad) lo que no me gustaba y pensaba que se esta haciendo mal o enfocandolo mal.Otra vez tengo que sacar los mismos temas? No gracias.
No me ha gustado ni un pelo lo que ha pasado y asi lo he manisfestado dando mi opinion,solo eso,pero visto lo visto (y ya lo insinue una vez, ademas mira por donde con el tema de las noticias de ERC que cuelga Montser,por cierto gran trabajo el suyo desde la sombra) para otra vez,callado como un puta.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  nestictip Dc 18 Nov 2009, 02:15

Per mi el tema està tancat.

ARIS té uns objectius ben clars i si ha arribat fins aquí (fins al punt que un partit polític membre de l’actual govern li interessa “fer-se una foto” amb ella), és la mostra més palpable de l’èxit d’aquesta iniciativa.

Per tant, cal continuar el què s’ha fet fins ara, i això inclou escoltar i parlar amb tothom que hi tingui interès, sense apoiar a ningú. Qui tingui ganes de treballar amb un determinat partit polític, és ben lliure d’afiliar-s’hi.

La nostra tasca ha de ser continuar “fent soroll”, fer sentir la veu d’aquesta injustícia, informar a la gent, despertar a la gent, divulgar la problemàtica, desemmascarar les mentides i exigir a tots els polítics que hi posin remei pressionant-los, a tots, als qui tenen responsabilitats de govern ara, i als qui les poden tenir en un futur.
No hi ha més volta de full. L’únic llenguatge que entenen els nostres governants és la pressió. Ara som quasi 10.000, hem fet “una mica de soroll” i ofereixen una reformeta de pa sucat amb oli; doncs cal aconseguir que aquesta força augmenti i es multipliqui al màxim.

Així que, tots a treballar i preguntem-nos si podem fer alguna cosa més que no hem fet fins ara.

nestictip

Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 06/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty ARIS debe ser independiente y LIBRE

Missatge  juanfiscal Dc 18 Nov 2009, 01:23

En mi opinión, ARIS debe ser independiente y LIBRE.

ARIS no tiene ánimo de lucro y no sigue las directrices de ningún partido político, lo pone en la home y por ésto mucha gente llega y se registra LIBREMENTE.

Estoy de acuerdo con Admin; debe continuar así, y así se mantendrá con sus propuestas para todos los que tengan interés y las quieran escuchar, que son todos los ciudadanos ¿o acaso alguien no se va a morir?

Un abrazo

juanfiscal

Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 07/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  Sobek71 Dc 18 Nov 2009, 01:19

Tranquils tots! No ens posem nerviosos, que és el que volen aquesta CHUSMAAA! Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil


Bé pel comentari d'en Rafel. Reunión con Puigcercós - ERC Icon_twisted

Benvolguts tots,

Ànims!

Pensem una cosa: aquesta gent anirà a totes.
Ens voldran dividir....no podem permetre-ho.

Si mireu l'enllaç:

http://www.jornal.cat/noticia/un-85-dels-contribuents-pot-sortir-beneficiat-de-la-reforma-de-limpost-de-successions

Venen el que venen. Es fastigós, miserable, però això és el que tindrem.

L'aclaració via WEB està bé. És un primer pas.

Jo voldria reafirmar la meva confiança amb les ànimes-matters de l'ARIS.
Endavant! Tots hem de posar els nostre granet de sorra, sempre que puguem, dins de les nostres
capacitats. Som un exèrcit de quasi 10.000 persones. S'han de mobilitzar, tots els que puguem.

Però amics, cal moure tots els fils que pugueu. Ells jugaran BRUT; nosaltres, dins
de les nostres opcions, cal moure tot el que puguem. Si es tenen contactes polítics afins.
Segur que ja esteu actuant, però una primera proposta lògica és l'enviament
a tots els diaris de catalunya una NOTA (FAX) a les redaccions dels diaris
desmentin a ERC. Exactament igual a TV3 i TVE.
Si els màxim representants poden enviar CARTES dirigides al DIRECTOR dels diaris,
fent evident la nostre total disconformitat amb l'actuació d'ERC d'apropiar-se
del nostre moviment, i a més a més, de vendre que estan baixant l'IMPOST, quan
fent quatre números seguim amb el cas que deia el Notari Burniol de que la familia
amb 3 pisos és a la que li treuen la sang, i ala de 30 no, doncs seguim igual.

Això serà una llarga batalla. Aquesta CHUSMA veu ara a curt termini una opció
per mirar de poder aturar el tema. Però l'associació ha de seguir el seu esforç.
Reunión con Puigcercós - ERC Icon_twisted

Tots! Dintre de les nostres possibilitats. Estic amb CESC; som uns quants que estem
al cas. Jo dintre de les meves possibilitats sóc dels que deixa a cada mitjà
que ho permet missatges i comentaris. Per exemple ahir al tema de l'Àgora via WEB
vaig ser dels únics.
És molt important està amb aquests temes. Hi han professionals d'això.

Quan eren uns 300, no els feiem cap por. El grup augmenta, és cert, però també és ben cert
que la gent, una part important, va seguint el tema de mica en mica.
És tot plegat molt complexe, i encara més ho serà quan més gran es faci el grup.
Però serà el preu a pagar. I tant de bo el grup sigui prou i més gran que els 10.000 als quals
arribarem a final d'any.

La gent que està actualment al govern han vist el problema i mirant de poder desactivar la
BOMBA que representa el tema de l' IS.

La jugada que van seguint és clara. Demà comença el tema al Parlament, i amb els vots
del trio-calavera, tiranan endavant una esmena als pressupostos, que torno a dir, és això,
un tema que acompanya als pressupostos, i per tant, no té més rang que aquest.
Serà un tema limitat en el temps.

És d'esperar que els grups parlamentaris que s'estan manifestant OBERTAMENT per tractar
aquest impost d'una forma sèria facin els deures
i no facin el paper curt que va fer
el Sr. Teixido als 59 segons la setmana passada. Esperem que aquesta gent faci els deures
i dins del marc parlamentari es facin ressó del que representa aquest teatre i autèntica
curtina de FUM. No és de rebut que gent que no són experts puguin fer uns números i taules
sobre el tema, i que aquests vagin als programes amb mapes que no estan bé, amb els estudis
patètics que sempre fan servir tota aquesta colla de galifardeus.
En tot cas, si demà es parla del tema i surten números, sobre aquests, que facin els deures
i facin crítica real sobre el tema, i el que és això: una total presa de pel.

Si CiU no té prou caixa de ressonància per denúnciar el tema, en seu parlamentaria,
serà un punt clau. Aquest és clarament un tema electoral de primera magnitud.

El trio-calavera ho sap i mirarà doncs de portar a terme aquesta curtina de FUM. Reunión con Puigcercós - ERC Icon_mad Reunión con Puigcercós - ERC Icon_mad Reunión con Puigcercós - ERC Icon_mad

Si jo fos CiU votaria fermament en contra, per denúnciar la manipualció i pedaç que stan fent.
I clarament DIR que el discurs de Ridao o Puigcercós, com bons polítics de la pitjor estirp,
no volen fer majoria amb CiU per una reforma seria.

ARIS és apolítica, és la nostre referència; és un tema que estic d'acord amb l'Administrador.
El tema és que la GENERALITAT deixi de robar-nos la cartera, morts i tot, de les nostres il.lusions i esforços per la nostre parella o fills. PROU! Reducció del 95 a 99%. PUNTO.
Això cada dia i MACHACONAMENTE.
Reunión con Puigcercós - ERC Icon_exclaim

Ells aniran MAGNIFICANT LA, AMB PERDÓ, GRAN BONDAT, de fet TIFARADA, QUE HAN TRET DELS SEUS CAPS,I nosaltres a dir, NO, NO i NO. Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil Reunión con Puigcercós - ERC Icon_evil

Tots els mitjans de comunicació afins lloaran la bonança de la reforma del tripartit; m'atreveixo
a dir OBERTAMENT el nostre enemic a tots els efectes. Serà doncs el moment d'esperar que CiU, clarament, jugui la seva carta, i foti el soroll que haurà de fer.
No pot ser que per una herència de 250.000 euros ens anem a 22.000 euros. No pot ser.

Està claríssim que fem bona feina. No som professionals de la cadira del poder, de les dietes,
bons sous i viure del CUENTO.Però tot i això s'ha fet una campanya que ha estat una
primera pedra. Dins de l'Àgora van sortir missatges CLARS que treuen TOTA la credibilitat
a un paio que és CU de la UB, un tiu que per mi tenia cert prestigi, però quan la darrera
setmana va tornar a Igualada amb els tòpics-típics ja va ser la definitiva...
I ahir a TV3 van sortir, com a mínim, arguments que els deixa als peus dels cavalls
a aqueta colla d'expoliadors de tombes.
Això fa un ANY no haguès pensat pas que s'arribaria al punt actual.
Avancem, però serà i és tediós, i dur. I més que ho serà.
Reunión con Puigcercós - ERC Affraid

N'estem segur, tots, que tenim infiltrats dins de l'associació. N'estem segur que segueixen
el FORUM. Veuen el que diem i pensem. Són gent d'anar tirant GLOBOS sonda. Ahir alguns
de la taula semblava que tenien dades. El famós tema del llindar exempt, va sortir.
600.000 a 500.000 euros. Evidentment tirant sempre per baix.
Ara, sense aclarir el que ja he comentat en el FORUM i la Miore també veu amb certa sospita.


Sabem que són uns lladres i segueixen pel mateix camí.

Sobre la campanya als diaris. Jo penso que sí podem mirar de fer-la. S'ha d'intentar.

Fins i tot proposo una cosa. No se pas com anirà el tema de rectificacions, notes de premsa,
cartes al director, etc. És evident que La Vanguardia en feia bastant de soroll i ens feia
bastant de cas. Durant un temps les cartes al director han disminuit. Avui crec recordar
que s'ha torat a moure el tema. En concret hi ha un escrit d'un professor d'ESADE
molt transparent, que per cert, explica el cas de la nostre familia d'expoli que es pot donar
entre vàries generacions.

Un anunci TIPUS com el que van fer de dimensions els del PP, com a NOTA
rectificadora i de dedúncia de la manipulació d'ERC, crec que seria una opció més.
Tindrà un cost més baix. Podria avaular-se.

El Següent pas: fer mailing a TOTS els registrats sobre la situació i l'emergència de
la necessitat de que ens RASQUEM la butxaca. Si la gent NO entén que necessitem els diners
per poder seguir amb campanyes com la del BUS, per denúnciar la manipulació política
que ens ve a sobre (que ja tenim a sobre), ho tenim difícil. No puc entendre que la gent
NO vegi que els BUSOS no van sortir de l'aire. Molts amics i amigues vam fer l'esforç.
Necessitem anar a més. LLuitar a totes.

Ens queda un ANY molt llarg! Reunión con Puigcercós - ERC Icon_twisted

Amb una mica de sort, aquesta colla de galifardeus del Tripartit estan fent la seva pròpia TOMBA.
Reunión con Puigcercós - ERC Icon_twisted

Mireu d'on venim, fa ni un any... i ara ve realment l'any CLAU: Eleccions i poltrona al millor postor.
Reunión con Puigcercós - ERC Icon_twisted Reunión con Puigcercós - ERC Icon_twisted Reunión con Puigcercós - ERC Icon_twisted

Força!!!




Admin escrigué:Hablando de partidos, siempre hemos dicho que aceptamos todos los apoyos y nos hacemos eco de ellos, pero que no apoyamos específicamente a nadie.

Tenemos a gala el acoger en nuestro seno a personas de todas las sensibilidades políticas unidos por un objetivo común que no hace falta repetir. ¿Queremos perder esta riqueza? Porque no os quepa la menor duda de que una vez se entra en este juego de apoyos es muy difícil calibrar donde está el límite y entonces la pertenencia a esta iniciativa podría resultar incómoda para muchas personas.

Por otra parte, si ahora que somos neutrales políticamente ha ocurrido este gran drama que estamos magnificando entre todos, esperad a identificaros con un partido y sabréis lo que es bueno.

Y hablo en segunda persona del plural, porque si se hace eso es porque yo no estaré. Ja us ho fareu.


Editat per darrera vegada per Sobek71 el Dc 18 Nov 2009, 01:28, editat 2 cops en total

Sobek71

Nombre de missatges : 173
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  Admin Dc 18 Nov 2009, 00:59

Hablando de partidos, siempre hemos dicho que aceptamos todos los apoyos y nos hacemos eco de ellos, pero que no apoyamos específicamente a nadie.

Tenemos a gala el acoger en nuestro seno a personas de todas las sensibilidades políticas unidos por un objetivo común que no hace falta repetir. ¿Queremos perder esta riqueza? Porque no os quepa la menor duda de que una vez se entra en este juego de apoyos es muy difícil calibrar donde está el límite y entonces la pertenencia a esta iniciativa podría resultar incómoda para muchas personas.

Por otra parte, si ahora que somos neutrales políticamente ha ocurrido este gran drama que estamos magnificando entre todos, esperad a identificaros con un partido y sabréis lo que es bueno.

Y hablo en segunda persona del plural, porque si se hace eso es porque yo no estaré. Ja us ho fareu.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty RE:ARIS-ERC

Missatge  maria Dc 18 Nov 2009, 00:45

En vista de la manipulación de Puigcercos con los medios de comunicación en relación a la reunión que tuviste con ERC.Sinceramente yo no volvería a acercarme a nadie de este partido.Están desesperados al ver la caida descomunal que están haciendo en las encuestas de intención de voto.Utilizarán a quien sea con tal de sacar provecho propio.Lo que está claro es que en ningún momento han pensado en apoyarnos sinó en cómo utilizarnos.
La reunión con Mas y el comportamiento de CiU después de la misma ,aunque también nos utilizan para sus intereses al hacerlo resulta que nos están ayudando a nosotros.
El PP con su comportamiento en las comunidades que controlan y con el anuncio en la Vanguardia sin proponérselo también nos han ayudado.
ICV ,no perdería ni un minuto con ellos.
PSC,entrampados por ICV,problemas internos de diversa índole ,dispendios varios.....ni quieren ni pueden .
Con todo esto ,descartando ERC,ICVyPSC,sólo hay 2 partidos con los que podríamos entrar en una especie de simbiosis "yo te ayudo-tu me ayudas"
sin entrar para nada en sus filosofías de partido.
Trabajar juntos y apoyar en situaciones concretas y puntuales,siempre que podamos sacar provecho para ARIS.
Creo que es una forma de canalizar la energia y los pocos medios de que disponemos,evitar dispersarnos excesivamente y aprovechar la infraestructura de 2 partidos que tienen muchos medios.

Creo que ha llegado el momento de cuestionarnos nuestra característica de asociación apoliticamente pura.Las cosas no acostumbran a ser blancas o negras normalmente son grises.TENEMOS QUE IR AL GRANO.
Sr Puicercós nos ha obligado a entrar en política.
TRABAJAR CON PARTIDOS QUE en su programa tienen la eliminacion del ISD,en las acciones que se refieran al ISD en concreto,sin entrar a formar parte de dichos partidos,creo que es bastante sensato.
¿Que os Parece?

maria

Nombre de missatges : 74
Fecha de inscripción : 10/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  Admin Dc 18 Nov 2009, 00:39

Cesc, en els primers mesos de vida d'aquest Fòrum ja vaig respondre a algun post inflamat d'algú, que això es una cursa de fons, no els cent metres llisos. I em reafirmo.
Algú esperava realment que l'actual Govern d'Entesa modifiqués ara quelcom substancial de l'impost?
Algú ha cregut mai que ERC anava de bona fe? Doncs perquè ens esquincem les vestidures?
A què venen els posicionaments viscerals sobre quelcom que d'una manera o altra havia de succeir?
Ara ha passat així, però podia haver passat d'una altra manera i estic convençut de que no deixaran de passar més coses, algunes favorables a nosaltres (ja n'hi ha hagut unes quantes) i altres desfavorables com aquesta. Encara que crec que no es el moment, qui vulgui que faci el balanç.

Per aquesta raó, dissenteixo de les valoracions d'algunes persones que han escrit aquí, que sembla que freguen el derrotisme. Queda força cursa. Si algú esperava que amb el que s'ha fet, al gener del 2.010 ja estaria tot arreglat només puc qualificar-lo, amb tota cordialitat, de somiatruites. Francament, no sé a què ve tant d'enrenou.

El nostre paper ara es deixar les coses clares amb els nostres mitjans, seguint endavant amb una iniciativa que cada vegada te més adherits i menys donacions i no aturar-nos ni donar espectacles públics com el que estem donant en aquest fil per a satisfacció de qui ja sabeu.
Evidentment, els fets s'han d'analitzar per no cometre els mateixos errors, però no es poden analitzar abans de que passin, doncs no tenim una bola de vidre que ens adverteixi del futur.
Un ja te uns anys i una educació que pesa molt i, com diuen en castellà "perro viejo no aprende gracias nuevas".
Però al meu costat hi ha una Junta composada per professionals de tota mena, coneixedors i participants en tot el que es fa, que en cap moment han evidenciat aquests greus errors que sembla que estem cometent.

De tota manera, en privat o en públic (total, a aquestes alçades ja hem donat l'espectacle) t'agrairia que ens diguessis quan més aviat millor quines son les 10 portes que tenim obertes alhora sense cap control, quines tancaries i quines son les 3 que obriries ben vigilades. Els teus aclariments ens son imprescindibles per millorar.


Editat per darrera vegada per Admin el Dc 18 Nov 2009, 00:46, editat 2 cops en total
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  Rafel Dt 17 Nov 2009, 22:37

Jo crec que hem d'estar tranquils, que son uns porcs poca gent ho dupte. Pensem que ja som quasi 10.000 i amb internet q'es una caixa de resonancia; penseu que fa un any eram poc mes del centenar. Si cada un de nosaltres a mes d'explicar la realitat, fem esment molt entenedor del joc brut que fan els politics ens en sortirem. Jo quant demano signaturas, ultimament em deian "pero si han dit que ho arreglarán" i jo els contestava "es que fem molt soroll" i per aixó fan veure que es belluguen, ja ho veureu parlaran de porcentatges de gent que no pagaran, peró no diran clar que ens equiparem a la resta del estat Espanyol. Fa mes forat a la pedra la gota que cau de forma constant al mateix lloc que un gran xorro uns dias. Creieume hem de ser corredors de fons i ja vindrán les eleccións, el mal fè general del Tripartit ens ajuda. Em preocupa mes l'actitut d'alguns directors de diaris, que sembla que no tenen interes amb publicar cartas del tema . Companys a lo nostra "a picar pedra". Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  cesc Dt 17 Nov 2009, 22:07

jels NO habra anuncio,no se como decirlo,no os dejaran.Si a estas alturas no lo veis.........

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  cesc Dt 17 Nov 2009, 22:04

Jesus he vist cuantes lectures ha tingut la teva aclaracio i aqui esta el problema.Ho puc dir mes alt pero no mes clar.Aqui som 4 i l´apuntador.Jo soc el primer que soc concient que no se us pot exigir mes,pero aixo si ho penses en fred es tot molt mes sencill.Pq. s´obren tants fronts alhora sino hi ha gent suficient al darrera?
No seria millor obrir 3 portes pero tenirles ben vigilades que no pas 10 alhora sense cap control?
Jo soc el primer que cuant heu fet alguna cosa be us elogia,pero si la CAGUEU,la cagueu.Aixo es aixi i ho podeu adornar com volgueu,pero no deixa de ser una cagada.
Penso que hi han moltes coses que s´han fet molt be i s´estan fent molt be,pero en d´altres no es dona la talla (jo ja he opinat d´algunes d´elles).Jo soc aixi i dic el que penso,per aixo "tinc" tants amics !!
Per mi el mes facil seria passar olimpicament de tot plegat ,aplaudir el que feu be i fer ulls grossos amb el que la cagueu (aixi de clar ho dic),pero aleshores ja no seria jo mateix.
Soc concient de tot el que s´ha conseguit gracies al nucli dur,pero tambe ho soc de les oportunitats perdudes i les perdudes ja no tornaran.
Que ells son mes,mes forts,amb diners,amb contactes comprats.....tot aixo ja ho se,tinc 36 anys i ja no em mamo el dir.Rao de mes per fer una "guerra de guerriles" i no pas una "guerra frontal" de tu a tu.El problema es que jo aixo ho tinc clar,pero volsatres o alguns de volsatres NO i aqui esta el problema.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Reunión con Puigcercós - ERC Empty Re: Reunión con Puigcercós - ERC

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum