Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

IMPOST PLUSVALUA VIVENDA SOBRE UN MENOR

4 participantes

Ir abajo

IMPOST PLUSVALUA VIVENDA SOBRE UN MENOR Empty Re: IMPOST PLUSVALUA VIVENDA SOBRE UN MENOR

Missatge  Sobek71 Ds 12 Set 2009, 22:47

Primer de tot les meves condolències,

En segon lloc, per mi, crec que TOT el que estigui associat a la VIVENDA HABITUAL, que pel seu propi nom no estem parlant d'una inversió especulativa..Haurién d'estar completament excloses de cap tipus d'impost: prou hi ha en pagar l'IBI i els impostots d'escombreries i clavagueram..i res més. El de succesions hauria de ser el testimonial de les despesses per canvis de nom, res més...el de plusvàlua hauria de ser mínim...
és una vergonya, tots a treure de la mateixa butxaca...

Sobek71

Nombre de missatges : 173
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

IMPOST PLUSVALUA VIVENDA SOBRE UN MENOR Empty Re: IMPOST PLUSVALUA VIVENDA SOBRE UN MENOR

Missatge  jordibonet Ds 12 Set 2009, 17:37

Certament es quelcom comú a tots els ajuntaments, però tal i com succeeix amb l'impost de successions, les regles del joc poden ser diferents entre municipis, ja que n'hi-han alguns que quan es tracta d'una transmisió per defunció a familiars directes apliquen fortes reduccions que poden arribar al 95%.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IMPOST PLUSVALUA VIVENDA SOBRE UN MENOR Empty Re: IMPOST PLUSVALUA VIVENDA SOBRE UN MENOR

Missatge  cesc Ds 12 Set 2009, 17:13

Gemma,primer de tot el meu condol.La plusvalua per desgracia es comu a tots els ajuntments i una altre "lacre" i impost "injust".Respecte a l´impost als menors,sense comentaris.Ells mateixos estan quedant retratas,temps al temps.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

IMPOST PLUSVALUA VIVENDA SOBRE UN MENOR Empty IMPOST PLUSVALUA VIVENDA SOBRE UN MENOR

Missatge  AVATAR Ds 12 Set 2009, 16:06

Sóc vídua des de fa poc més d'un any i l'impost de successions em va sortir excempt de pagament doncs el meu marit era molt jove i no tenia patrimoni, només la vivenda i l'empresa.

La meitat de la vivenda que era del meu marit va passar per llei al meu fill que en el moment de la mort del seu pare tenia 8 anys. Doncs bé, l'Ajuntament de Granollers va emetre un impost per la plusvalua de la vivenda a nom del meu fill de 8 anys com hereu de la meitat de la vivenda i un altre a nom meu per l'ús fructuari de la meitat que heredava el meu fill.
Com s'entén que emetin un impost a nom d'un nen de 8 anys??? és incomprensible... quan ho he comentat a amistats i coneguts em miren amb cara d'incredulitat...i per això tinc ganes de fer-ho públic, que tothom sàpiga dels abusus dels l'ajuntaments només per afany recaudatori...
- Jo no he heredat res, ni he obtingut cap benefici sino tot ben el contrari...per què doncs haig de pagar res a L'Ajuntament?
- El meu fill no té edat per pagar impostos com tothom pot entendre....
- Plusvalua??? quina plusvalua?? està clar que amb la crisi inmobiliaria i general que estem patint només podria vendre'm la vivenda a baix cost.

Estic pensant en escriure el meu cas a un diari però abans voldria tenir més informació al respecte... com per exemple si aquest impost és general a tots als Ajuntaments Catalans o només d'uns i si també es paga a la resta de Comunitats Autònomes o només a Catalunya. També voldria saber si és legal emetre un impost a nom d'un menor....


Editat per darrera vegada per AVATAR el Ds 26 Des 2009, 10:47, editat 4 cops en total

AVATAR

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 11/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

IMPOST PLUSVALUA VIVENDA SOBRE UN MENOR Empty Re: IMPOST PLUSVALUA VIVENDA SOBRE UN MENOR

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum